Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

ЧИ КОНФЛІКТНА ВИ ЛЮДИНА?

На жаль, наше життя не може бути гладким і безтурботним. І на роботі, і вдома ми постійно потрапляємо в різні ситуації, які можуть закінчитися конфліктом. Дуже багато що залежить від того, як ви виходите з цих ситуацій. Деякі люди - природжені дипломати, тому вони можуть домовитися з будь-ким. Інші ж самі починають шукати конфлікти і можуть вивести з себе навіть дуже терплячу людину. Якщо хочете визначити, до якої групи належите ви, то можете пройти цей тест.

1. Уявіть собі ситуацію: пішли ви на ринок, щоб купити щось смачненьке, або ж їдете ви собі в громадському транспорті на роботу, і тут починається сварка. Ви:

а) не звертаєте уваги на конфлікт - 0;

б) втручаєтеся, тільки якщо відчуваєте необхідність виступити на стороні правди - 1;

в) не роздумуючи ні секунди, кидаєтеся в бій і продовжуєте скандалити навіть тоді, коли всі вже замовкли - 2.

2. За родом діяльності ви зобов’язані брати участь в колективних зборах. На них ви:

а) сидите собі тихенько осторонь, мріючи, щоб скоріше збори закінчилися - 0;

б) іноді виступаєте з пропозиціями чи критикою, якщо вони вам здаються доречними - 1;

в) починаєте щось пропонувати ще до того, як почалися збори - 2.

3. Ваш начальник повідомив, що в компанії настають грандіозні реформи і тут же поділився власноручно складеним планом реорганізації та реформування. План настільки поганий, що двієчник-п’ятикласник, впорався б з ним краще. Ви:

а) заручившись підтримкою колективу, запропонуєте своє бачення реформ - 1;

б) прямо скажете начальникові, що його план нікуди не годиться - 2;

в) мовчатимете, і погоджуватиметеся з планом начальства – 0.

4. Раніше в моді були дискусійні клуби, де люди збиралися, щоб цивілізовано посперечатися.

а) ні за що б туди не пішов, марна тра-та часу - 0;

б) думаю, відвідав би клуб кілька разів, коли б обговорювали цікаву мені тему - 1;

в) як шкода, що зараз таких клубів немає, я б там був постійним відвідувачем - 2.

5. Ви відстояли довгу чергу на прийом до лікаря і ось якийсь нахаба намагається влізти перед вами. Ви:

а) відштовхуєте його і швидко заходите в кабінет до лікаря - 1;

б) не робите нічого, але злитеся на себе, що не приструнили нахабу - 0;

в) тут же починаєте лаятися, забувши взагалі, навіщо сюди прийшли – 2.

6. Молодий співробітник пропонує свій варіант презентації. Ви:

а) справедливо, але коректно проаналізуєте презентацію, вказавши як на її переваги, так і на недоліки - 1;

б) обмежитеся коротким: “Ти молодець” - 0;

в) ви від його презентації каменю на камені не залишите, він ще занадто молодий, щоб лізти зі своїми безглуздими ідеями - 2.

7. Ваша друга половинка - марно-трат, але при цьому вас він/вона постійно критикує за те, що ви не вмієте економити. Купивши чергову непотрібну річ, чоловік/дружина приходить до вас похвалитися, а заразом і поцікавитися вашою думкою. Ви:

а) порадієте через те, що цій покупці радіє ваша друга половинка - 0;

б) тактовно натякнете, що пора б вже перестати витрачати гроші на непотріб - 1;

в) влаштуєте черговий скандал на декілька годин – 2 .

8. Підліток попросив у вас цигарку. Ви:

а) мовчки дасте йому запалити, вважаючи, що виховувати бовдура повинні батьки, а не ви - 0;

б) цигарку не дасте і прочитаєте йому коротку нотацію в стилі: “Ти ще маленький, а палити - шкідливо” - 1;

в) десте прочуханку малолітньому любителю цигарок, намагаючись зібрати якомога більше глядачів - 2.

9. На касі в магазині вам невірно дали здачу. Ви:

а) нічого не скажете, скандалити не будете, просто ніколи більше в цей магазин за покупками не прийдете - 0;

б) порадите продавцеві, перевірити все ще раз - 1;

в) влаштуєте скандал, викличете адміністратора магазину та напишете скаргу - 2

10. Ви поїхали відпочивати, але адміністратор готелю, в якому ви зупинилися, абсолютно не справляється зі своїми обов’язками, вважаючи за краще базікати з подругами по телефону. Ви:

а) не станете псувати собі відпочинок, адже напевно начальству і без вас відомо про нетямущість його підлеглих - 0;

б) поскаржитеся на недбайливість адміністратора не лише його начальству, але й напишете скаргу з вимогою звільнити ад-мыныстратора з посади - 2;

в) не станете чіпати адміністратора (раптом його тримають тут по блату), але почнете зганяти своє зло на прибиральницях і покоївках - 1.

11. Довга суперечка з дитиною привела до того, що вона таки змогла довести свою правоту. Ви:

а) шукатимете нові аргументи, щоб вийти з цієї суперечки переможцем – 1;

б) визнаєте, що були неправі з самого початку - 0;

в)”Я старший, значить, я розумніший, йди краще уроки вчити, ніж з батьками сперечатися” – 2.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ

Ви набрали від 22 до 33 балів. Ви ду

же тактовна і неконфліктна людина. Ви швидше втечете геть від скандалу, ніж станете в ньому брати участь навіть тоді, коли йдеться про вашу репутацію чи треба вступитися за слабшого. Ви ніколи не скажете друзям, що вони неправі, навіть якщо це треба зробити для їх користі. Тактовність - це, звичайно, добре, але трохи прямолінійності вам точно не перешкодить.

Від 11 до 20 балів. Ви не цураєтеся участі в конфліктах, але тільки в тому випадку, якщо по-іншому розв’язати проблему не виходить. І серед колег, і серед друзів ви маєте авторитет, тому що не боїтеся говорити правду, і ваші критичні зауваження завжди аргументовані. До того ж, ви не боїтеся визнати, коли виявляєтеся неправі та завжди готові вислухати іншу точку зору.

Від 0 до 11 балів. Який же ви скандаліст! Причому найжахливіше, що ви прекрасно це знаєте і навіть радієте, коли опоненти відступають із словами: “Та ну його, цього скандаліста. З ним сперечатися собі дорожче”! Ви готові сперечатися дні і ночі безперервно, причому не важливо, праві ви чи ні. Головне - вийти переможцем з будь-якої сутички, навіть тоді, коли й вступати в неї не потрібно було.

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо