Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

ЯК СПОДОБАТИСЯ ЛЮДЯМ?

Ми завжди в житті прагнемо подобатися іншим людям, хочемо, щоб у нас було багато друзів. Але, на жаль, це не завжди виходить. Коли від нас відвертаються люди, ми часто не розуміємо, чому це відбувається. Раніше здавалося, коли у нас не ладналися стосунки з новим другом, що проблема саме в знайомому, просто, так би мовити, не моя людина. Але надалі, замислившись над тим, що відбувається і проаналізувавши різні ситуації, ми розуміємо, що всі люди на планеті Земля не можуть бути неправильними, так би мовити, непідходящими. Отже, проблема в нас, в тих, хто не може, вірніше, не вміє подобатися людям. А ми зараз спробуємо в цьому розібратися.

Ми всі знаємо людей, які все своє життя припускаються грубої помилки, різними способами намагаючись змусити оточення зацікавитися ними. А чому люди повинні цікавитися вами, якщо ви ніколи не поцікавитеся їхнім життям? Якщо ми намагатимемося лише справити враження на людей і зацікавити їх собою, то ніколи не матимемо справжніх друзів.

Людина, яка не цікавиться оточуючими, зазнає багато труднощів в житті. Саме в середовищі подібних людей і з’являютьсяневдахи. Всім подобаються люди, які захоплюються нами. Якщо ми хочемо завоювати друзів, давайте прикладемо всі зусилля для того, щоб щось зробити для інших, - щось, що вимагає часу, енергії, безкорисливості та турботи. Якщо ми хочемо знайти друзів, давайте спілкуватися з людьми радісно та з ентузіазмом.

Дізнайтеся щось про людину, якій хочете сподобатись. Щоб припасти комусь до душі, потрібно знати хоч б кілька фактів з життя цієї людини. Визначте, що їй подобається, та що вона не любить. Спробуйте знайти слабкі місця свого об’єкта. Таким чином, ви зможете просто уникати розмови на теми, неприємні для неї, і спробуєте показати, що вам дуже цікаве те, що їй подобається.

Отже, правило перше: щиро цікавтеся іншими людьми.

А як щодо щирої посмішки? Щира посмішка говорить: “Ви мені подобаєтеся. Ви робите мене щасливим. Я радий вас бачити”. Ви повинні відчувати радість, спілкуючись з людьми, якщо хочете, щоб люди переживали радість від спілкування з вами. Посміхаючись, незабаром ви виявите, що всі посміхаються вам у відповідь. І з посмішкою на обличчі завжди легше владнати будь-які непорозуміння.

Потрібно відмовитися від звички всіх і завжди критикувати, а замість засудження висловлювати схвалення та похвалу. І так само прагнути зрозуміти точку зору співрозмовника. Передусім, змусьте себе посміхатися. Найбільш ефективний спосіб зусиллям волі набути гарного настрою, якщо він у нас зіпсувався, - це підбадьоритися і діяти та говорити так, немов у нас увесь час було добре на душі. Всі на світі шукають щастя, і є один вірний спосіб знайти його. Для цього ви повинні навчитися керувати своїми думками. Ви щасливі або нещасні не завдяки тому, що ви маєте, і не в зв’язку з тим, ким ви є, де знаходитеся або що робите. Ваш стан визначається тим, що ви думаєте. Ніщо не є хорошим або поганим, - усе залежить від того, як ми дивимося на речі.

Кожний раз, як ви виходите з дому, вітайте своїх друзів посмішкою і вкладайте душу в кожне рукопотискання. Не бійтеся того, що вас неправильно зрозуміють, і не втрачайте ні хвилини на думки про своїх ворогів. Думайте про великі і чудові справи, які ви хочете зробити, і тоді з часом ви виявите, що несвідомо хапаєтеся за всі можливості, необхідні для виконання вашого бажання.

Отже, правило друге: посміхайтеся.

Найчастіше звичайну людину більше цікавить її власне ім’я, ніж будь-які інші імена у всьому світі. Запам’ятавши це ім’я і вживаючи його, ви робите людині тонкий і дуже ефективний комплімент. Але варто вам забути її ім’я чи неправильно написати, і ви поставите себе в дуже невигідне становище. Отже, один з найпростіших, дохідливих і найдієвіших способів завоювати розташування оточуючих - це запам’ятати їх імена. Наприклад, під час бесіди навмисно вживайте ім’я вашого співрозмовника кілька разів.

Отже, третє правило: пам’ятайте, що ім’я для людини - це найприємніше та найважливіше слово.

У чому ж тоді полягає секрет успішної ділової бесіди? Потрібно проявляти виняткову увагу до людини, яка з вами розмовляє. Щоб бути їй цікавим, треба бути самому зацікавленим. Ставте питання, на які іншій людині приємно буде відповідати. Часто, під час чергової «чорної смуги» в житті, нам потрібний лише доброзичливий, співчутливий слухач, перед яким ми могли б відкрити) душу.

Отже, четверте правило: будьте хорошим слухачем. Заохочуйте інших говорити про самих себе.

Ми знаємо, що найвірніший шлях до серця людини - це бесіда з нею про те, що вона цінує понад усе. Слід проявляти розуміння та інтерес до захоплень інших людей. Можливо, ви раніше просто ненавиділи футбол, а тут познайомилися із справжнім фанатом цього виду спорту. І поспілкувавшись з ним на його улюблені теми про футбол, ви принесли користь і собі, і йому. Виявляється, дізнавшись більше про футбол, ви потихеньку почали теж цікавитися цим видом спорту.

Отже, правило п’яте: говоріть про те, що цікавить вашого співрозмовника.

Є чимало речей, які необхідно робити, щоб сподобатися комусь. Але пам’ятайте: найкращий спосіб сподобатись людині – ваша щирість.

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо