Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

УСПІШНІ СТРАТЕГІЇ ПОШУКУ РОБОТИ

Сьогодні просто розсилати резюме і чекати, коли на них дадуть відповідь, - неефективно. Так роблять усі. Щоб знайти серед тисяч вакансій свою, доведеться докласти зусиль. Існують три успішні стратегії не просто пошуку роботи, а пошуку роботи своєї мрії.

СТРАТЕГІЯ «НАВПАКИ». Для реалізації цієї стратегії претендентові необхідно зрозуміти, що процес заповнення вакансії ведеться з двох боків: з його боку і з боку роботодавця, який хоче знайти відповідну людину для виконання певної роботи. Методи претендента та роботодавця прямо протилежні. Для того, щоб швидше знайти місце роботи, треба навчитися думати, як роботодавець. Ось декілька методів заповнення вакансій в порядку використання їх роботодавцями:

1. Зсередини. Економиться час на пошук і відбір, менше сюрпризів і, відповідно, ризиків, менше проблем з необхідністю скорочення персоналу. Простіше просунути співробітника або взяти колишнього зовнішнього консультанта, тобто того, кого вже бачили в справі.

Рекомендація претендентові: треба потрапити в організацію, яка цікавить, - як консультант, на півставки або будь-яким іншим чином, щоб згодом стати повноцінним співробітником.

2. За порадою близького друга чи ділового партнера. Тобто беруть людину, яка вже добре себе зарекомендувала, чия кваліфікація може бути підтверджена.

Рекомендація претендентові: знайти людину, яка пов’язана з тим, хто приймає рішення в потрібній компанії, і попросити його познайомити вас.

3. За допомогою перевіреного агентства.

Рекомендація претендентові: не ігнорувати розсилку своїх резюме в рекрутингові агентства регіону.

4. За допомогою публікації резюме в Інтернеті.

СТРАТЕГІЯ «ПОШУК ПРИХОВАНОГО». Далеко не всі вакансії з’являються в Інтернеті або в оголошеннях рекрутингових агентств. Деякі вакансії закриваються дуже швидко, деякі ще не відкриті, наприклад, людина на позиції ще працює, але роботодавця вона не влаштовує.

Як же їх знайти? Складаємо список компаній, які цікавлять, знаходимо e-mail відділу персоналу і відправляємо резюме. Часто зустрічаються ситуації, коли компанія не заявляє відкрито про наявність вакансії, але пошук ведеться. І якраз у такому разі відправлене резюме не буде зайвим. Але відправка резюме - традиційний шлях, продуктивнішою може стати особиста зустріч з тим, хто приймає рішення про найм в компанію.

СТРАТЕГІЯ «ЖИТЕЛІ МЕРЕЖІ». Ця стратегія - варіація на тему розсилки резюме та успішної самопрезентації, але з урахуванням сучасних Інтернет-можливостей. Майже всі роботодавці (це стосується інтелектуальних робіт) перед прийомом співробітника шукають ім’я і прізвище претендента у мережі. Цим слід користуватися - потрібно створити свій образ в Інтернеті. Найпростіший і доступний усім спосіб - реєстрація в соціальних мережах, бажано, в професійних. Але, швидше за все, одного лише профайлу в соціальній мережі та регулярних відвідин сайтів по роботі буде замало. Для того, щоб створити в мережі власний образ, дуже ефективним може бути професійний блог - там потенційні роботодавці зможуть виявити, наскільки ерудованою і творчою особистістю є їх майбутній співробітник.

Крім цих трьох стратегій не варто забувати і про те, що на роботу в період кризи найчастіше беруть «по знайомству». Налагоджуйте якомога більше контактів, спілкуйтесь зі своїми знайомими, які або також шукають роботу, або працюють у різних сферах.

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо