Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

СВОЯ ТОЧКА З ПРОДАЖУ ВЗУТТЯ

Щороку знамениті бренди диктують нам, як одягатися, що модно, що і з чим можна поєднувати, щоб завжди добре виглядати. Одяг, взуття, аксесуари будуть завжди затребувані. За допомогою красивого одягу ми можемо показати всім, що приховує наш внутрішній світ. На сьогоднішній день безпрограшною та прибутковою бізнес-ідеєю є магазин взуття. Взуття є незамінним в нашому гардеробі. Відкриваючи магазин із взуттям, слід грамотно підібрати асортимент, враховуючи сучасні тенденції, платоспроможність населення, час сезону та побажання клієнтів, про що не так складно дізнатися.

Звичайно ж, такий бізнес, як своя точка з продажу взуття, вимагає певних знань і навичок, вміння керувати підлеглими, вміння спілкуватися з покупцями та знаходити з ними спільну мову, і, звичайно ж, уміння обзаводитися хорошими зв’язками для подальших закупівель брендового взуття. Перед тим, як відкривати магазин, слід скласти чіткий і продуманий бізнес-план, який допоможе вам зробити все правильно і про сунутися на ринку торгівлі. В бізнесі такого роду дуже велика конкуренція, потрібно завжди бути в курсі всіх новин.

Отже, уявімо, що ви збираєтеся відкрити магазин, що займається продажем чоловічого, жіночого та дитячого взуття, в якому, також можна буде придбати додаткові аксесуари та засоби по догляду за вашим взуттям. Це є дуже хорошим ходом у напрямку збільшення прибутку. Купуючи взуття, покупець зможе відразу придбати засоби догляду за ним, не бігаючи по інших магазинах у пошуках. Режим роботи такого магазину стандартний: з 9.00 ранку, до 20.00 вечора. Перед тим як почати пошук відповідного під ваш магазин місця і підрахунок наявного капіталу, потрібно провести моніторинг, що став таким необхідним на нинішніх ринках торгівлі. Провівши моніторинг даного ринку, ви зможете дізнатися, що необхідно покупцям, їх побажання, запити, а також ви зможете скласти список товарів необхідних для закупівлі в новий магазин.

Визначимося з місцем під торгову точку. Не обов’язково купувати чи будувати нове приміщення, ви можете взяти в оренду колишній магазин, офіс, квартиру, зробити хороший ремонт, продумати дизайн, і ось він ваш новий взуттєвий магазин. Найкраще, звичайно, орендувати приміщення в універмазі, де збирається величезна кількість людей, охочих витратити свої гроші на гарну обновку. В таких місцях, товар не залежується, а якщо раптом таке відбувається, влаштовуються розпродажі, які вирішують всі проблеми.

Своя точка з продажу взуття, а точніше, її розвиток і рентабельність буде залежати від обраного вами товару. Можна вибрати дороге, брендові взуття з натуральних матеріалів, дуже високої якості, але його потрібно буде продавати лише в магазинах зі звучною назвою, бажано в центральній частині міста, а не на ринку. Тому що тітка, яка приїхала з найближчого села продавати молоко чи сметану, навряд чи буде купувати таке взуття. А ось на рахунок китайського ширпотребу можна сказати, що таке взуття якраз підійде для продажу на ринку. Залежуватися товар, звичайно ж, не буде, покупець завжди знайдеться. Але роки йдуть і люди стають вимогливішими до моделі та якості взуття, так що товар, який продається у вашому магазині, повинен відповідати вимогам покупців. Варто прислухатися до їхніх бажань, якщо ви хочете мати постійних клієнтів.

Також не варто забувати про продавців-консультантів, які будуть продавати взуття у вашому магазині. Тому що для успіху такого бізнесу не достатньо лише правильно обраного місця для продажу, налагоджених поставок брендового взуття та заздалегідь продуманого асортименту. Найнятий на роботу колектив, повинен мати хороші якості для роботи з людьми. Це акуратність, ввічливість, уміння розташовувати до себе людину, в якому б настрої вона не була, добре знати продукцію, щоб відповісти на будь-які запитання вимогливих покупців.

Підібравши бездоганний, професійний колектив, ваш магазин чи торговельна точка, будуть мати на успіх і стабільний прибуток. Так само непоганим залученням покупців стане система введення дисконтних карт і купонів, які дозволяють придбати обрану пару взуття зі знижкою, а подальшу пару з ще більшою знижкою. Так само дуже популярно робити сезонні знижки та розпродажі. Завдяки ним, товар не буде затримуватися в магазині, а буде продаватися трохи дорожче закупівельної ціни. Це, звичайно ж, краще, ніж нікому не потрібна пара взуття, яка може пролежати на полиці не один місяць.

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо