Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

TCHIBO – ПЕРЕРВА НА ЧАШЕЧКУ КАВИ

Компанія Tchibo GmbH була заснована в 1949 році в Німеччині, в м. Гамбурзі двома німецькими бізнесменами Карлом Чиллингаряном і Максом Херцем. Називалася вона тоді Frisch - Rost - Kaffee Max HerzGmbH, пізніше назва змінилася на Tchibo. Вона утворилася від початкових букв двох слів: "Tchi" (від прізвища одного із засновків компанії - Tchilling) і "bо" (від німецького слова «Bohnen», що в перекладі означає - “кава в зернах”). Згодом Чиллингарян залишив компанію.

Вже через декілька років, Tchibo заслужила репутацію високоякісного постачальника товарів і послуг. У 1955 році компанія відкрила свій перший магазин, в якому, крім продажу, проводилась ще й дегустація кави. Пройшло лише три роки, як представлена Tchibo торгова марка кави «Gold Mocca» стала маркою No1 на ринку кави в Німеччині.

Стало відкриватися все більше й більше фірмових магазинів, а в 60-х роках Tchibo запропонувала нову концепцію “shop-in-shop”. Тепер каву Tchibo можна було придбати не лише в спеціалізованих кавових магазинах, а й в міні-крамничках в пекарнях чи кондитерських. В 1963 році компанія стала першим роздрібним продавцем на німецькому ринку, який запропонував м’яку каву “Mild” широкій публіці.

А в наступному році в Гамбурзі було побудовано сучасне підприємство по обсмажуванню кави. Результатом постійної модернізації і розширення виробництва є річний обсяг виробництва, рівний 60000 тоннам кави.

Ринок кави постійно розвивався, а це вимагало розширення асортименту продукції, і в 1973 році Tchibo випустила першу каву без кофеїну SANA, а в 1985 з’явилася нова марка кави найвищої якості - "Privat Kaffee".

Замість того, щоб завойовувати ринки Великобританії та США, компанія зосередила свою увагу на таких країнах, як Польща, Угорщина, Словаччина і країни СНД. Насправді, коли "Tchibo" стала одним з перших прибічників концепції "eCommerce” і почала в 1997 продавати каву і товари широкого вжитку по мережі, її зусилля залишилися значною мірою непоміченими, особливо на заході.

Але час, як говорять в компанії, міняє все. В кінці тисячоліття "Tchibo" відкрила перший британський магазин в Лондоні, заздалегідь об’єднавшись з двома великими мережами супермаркетів -"Sainsburys" і "Somerfield", таким чином, розширюючи свою присутність у цій країні.

Багато хто стверджував, що "Tchibo" необхідно було наслідувати німецького роздрібного продавця - "Aldi", який швидше проник на британський ринок.

Можливо, справи йшли б по-іншому, якби британці знали, що популярний лосьйон Nivea фактично належав Tchibo, або, можливо, той факт, що компанія в 2006 році направила до Великобританії більше 860 мільйонів доларів, займаючись розвитком і рекламними проектами.

Відтоді, система торгівлі Tchibo розвивалася від року в рік - компанії вдалося вийти на зовнішній ринок за рахунок придбань в Англії, і сьогодні компанія Tchibo є одним з лідерів на ринку Великобританії в постачаннях кави та машин для приготування кави в ресторанах. У 1992 році з’явилося нове покоління кавової продукції - Tchibo у вакуумних упаковках.

Сьогодні “Tchibo” має приблизно 40 000 фірмових магазинів в Німеччині і є другим за величиною постачальником товарів широкого вжитку в країні. З цього виходить, що популярність компанії та стратегія розвитку бренду не є для неї проблемою. Щоб ще краще проілюструвати силу бренду Tchibo можна відмітити, що в компанії є інтерес майже в кожному з можливих секторів, вона також пропонує трирічну гарантію на свої товари і продає їх в прйнятному ціновому діапазоні.

Компанія має свій сайт, і для того, щоб збільшити коло своїх потенційних покупців, надає клієнтам можливість здійснювати покупки он-лайн.

Зібравши всі ці факти і обставини воєдино, додавши асортимент продукції, який постійно оновлюється і прекрасне обслуговування, можна відразу зрозуміти, що Tchibo на світовому ринку - серйозно і надовго.

В 1989 році, шляхом поглинання декількох компаній, Tchibo розширилася до сьогоднішніх розмірів і стала однією з лідируючих компаній на ринку Німеччини. Зараз в компанії працює більше 7500 співробітників і більше 2500 в країнах Європи.

Під маркою Tchibo продається широкий асортимент кави високої якості. Він виготовляється на фабриках в Гамбурзі та Берліні. Велика частка обороту компанії вкладається в розвиток мережі власних кафетеріїв. Сьогодні у Tchibo близько 22000 торгових точок, частина з них надає повний набір послуг в готелях, пунктах громадського харчування, офісах. Окрім цього, Tchibo пропонує широкий вибір товарів для дому, спорту та відпочинку в спеціалізованих магазинах компанії.

В Україну компанія Tchibo прийшла в 1993 році, і відразу зайняла почесне місце на вітчизняному ринку виробників дорогої кави. Впродовж багатьох років компанія приділяє особливу увагу якості своєї продукції, завдяки чому кава марки Tchibo користується заслуженою популярністю у споживачів.

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо