Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

КОМПАНІЯ TEFAL І ЇЇ ПРИГОЛОМШЛИВИЙ УСПІХ

Кухня - одне з найулюбленіших місць в квартирі чи будинку, де збирається вся сім’я. І дуже важливо, щоб предмети, які вас оточують в цій кімнаті, робили вашу кухню не лише функціональною, але й затишною.

TEFAL вже давно завоював лідируючі позиції у виробництві посуду з антипригарним покриттям, і став світовим лідером з виробництва кухонної техніки: скороварок, кухонних електроприладів, приладів для приготуванню їжі та напоїв, прасок і вагів.

Компанія Tefal була створена у французькому містечку Сарселі в 1956 році і за досить короткий термін - всього за півтора десятиліття, зайняла лідируючі позиції на світовому ринку дрібної побутової техніки. У зв’язку з таким запаморочливим успіхом компанії, особливий інтерес викликає історія появи “диво-сковорідки”, на якій ніколи не пригорає їжа, і яка прославила на весь світ компанію і бренд TEFAL.

Все велике народжується випадково. Винахід антипригарного покриття є одним з дивних парадоксів, якими наповнений світ винахідництва та інновацій. Народженню “диво-сковорідки” передувало бажання Марка Грегуара, завзятого рибалки, вдосконалити свій спінінг, розсувна система якого постійно заклинювала. Це заклинювання до такої міри нервувало талановитого інженера, що він серйозно замислився над реконструкцією розсувної системи улюбленого спінінга. Для вдосконалення він використовував політетрафторетилен, який застосовували в схемотехніці, ракетобудуванні та інших технічних галузях.

Про успішне вдосконалення спінінга Марк Грегуар розповів за обідом своїй дружині. Колетт Грегуар була досить заповзятливою і кмітливою жінкою. Почувши від чоловіка красномовну розповідь про дивовижні властивості полімеру, вона, як би ненароком, помітила - як би було добре, якби її чоловік зміг зафіксувати цей полімер на поверхні сковорідки і позбавив би її від довгого відмивання їжі, яка пригоріла. Інженер Грегуар, бажаючи допомогти дружині, обіцяв подумати, і досить скоро щаслива Колетт отримала унікальну алюмінієву сковороду з антипригарним покриттям. Швидко зрозумівши, що винахід чоловіка є справжнім “золотим дном”, вона поквапилася запатентувати спосіб фіксації політетрафторетилену на алюмінієвому посуді. Після чого Колетт зайнялася активною рекламою диво-сковорідки серед домогосподарок свого кварталу.

В 1956 році Грегуари заснували сімейний бізнес. Їх підприємство з виробництва сковорідок з антипригарним покриттям було назване Tefal S.A. До кінця року підприємство випустило перші сто сковорідок. Диво-сковорідки незабаром з’явилисяна прилавках всіх господарських магазинів Франції. Активна широкомасштабна реклама антипригарного покриття алюмінієвого посуду бадьоро крокувала країною під принадним гаслом: “Сковорідка TEFAL - перша сковорідка, до якої нічого не прилипає”. Проте, реклама не дала миттєвого результату. Люди деякий час сумнівалися в дивовижних властивостях посуду. Найстійкішими виявилися консервативні кухарі Франції, які, як відомо, шанують традиції та дуже важко сприймають різні нововведення.

Першими почали змітати товар з полиць магазинів домогосподарки. За ними послідували ресторани і кафе. Справжній ажіотаж навколо диво-сковорідки Марка Грегуара почався в 1958 році, коли міністерство харчової промисловості офіційно опублікувало своє схвалення політетрафторетилену і його застосування в харчовій індустрії. В цьому ж році компанія Tefal S.A. продала 1 млн. сковорідок з антипригарним покриттям. А в 1960 році число проданих сковорідок перевищило 3 млн. штук.

Колосальний успіх сковорідки з антипригарним покриттям в містах Франції, підштовхнув Марка Грегуара до виходу на міжнародний ринок. І вже в грудні 1960 року в Нью-Йорку в популярному серед американців універмазі Macy’s відкрився різдвяний розпродаж диво-сковорідок з Франції за ціною лише 6 доларів 94 центи. Сковорідку спочатку купували заради цікавості. Але, коли сковорідку купив і “протестував” сам редактор куховарської книги, який мав колосальну популярність серед кухарів, кулінарів і домогосподарок Америки, і опублікував свій захоплений відгук, французькі сковорідки з антипригарним покриттям у буквальному розумінні почали змітати з прилавків. І до кінця 60-х років французька компанія Tefal зайняла лідируючі позиції серед виробників посуду на американському ринку. Досить назвати одну цифру: в 1961 році магазини Америки продавали 1 млн. сковорідок на місяць.

На початку 70-х років Марк Грегуар передав турботи про бізнес професійним менеджерам і ввів своє підприємство в групу компаній SEB, оскільки ведення бізнесу заважало його головній справі - винахідництву.

І в наші дні продукція торгової марки Tefal у багатьох асоціюється із сковорідками. Дійсно, це один з найякісніших товарів цієї марки, але окрім цього, Tefal здійснила революцію не лише у світі кухонного посуду.

В історії компанії простежуються яскраві сторінки винахідницьких та інноваційних ідей :

- найвідоміший винахід Tefal - термоспот (індикатор нагріву);

- компанія вперше випустила праску з електронним термостатом;

- Tefal перша випустила фритюрницю з термоізольованими пластиковими стінками (можна доторкнутися до фритюрниці і не обпекти собі пальці);

- компанія перша винайшла спеціальну концепцію Ultrabase c антипригарним покриттям, яке в два рази стійкіше до подряпин;

- Tefal створила першу модель прасок з інтегрованою системою захисту від накипу;

- компанія вперше винайшла унікальні ваги, які не лише вимірюють загальну вагу, але і її розподіл між м’язовою і жировою масою.

Tefal завжди орієнтувалася на потреби покупців, саме тому виготовлені товари завжди ставали лідером продажів.

Це одна з небагатьох торгових марок, яка пропагує здорове харчування. І не просто пропагує, а доводить це на ділі. Tefal створює такий посуд, який робить приготовану їжу максимально корисною.

Торгова марка Tefal завжди вносила інновації глобального масштабу. Це торкалося не лише технологій, але й самого дизайну. Постійні покупці вже давно в цьому переконалися, а нові можуть не сумніватися, що, купуючи продукцію фірми, ви купуєте собі сучасну стильну техніку, просту у використанні.

В жовтні 2009 року компанія Tefal відмітила продаж мільярдної сковорідки з антипригарним покриттям. Вражає не лише рекордна цифра сама по собі: саме з виробництва першої такої сковорідки розпочалася історія більш, ніж п’ятдесятирічного успіху компанії. Сьогодні Tefal - визнаний світовий лідер у виробництві та продажу посуду з антипригарним покриттям і малої побутової техніки.

Tefal має представництво в 120 країнах світу. Компанія не зупиняється на досягнутому і прагне до того, щоб її продукція максимально відповідала потребам покупців і дозволяла їм отримувати задоволення від використання цієї продукції, особливо, при приготуванні їжі.

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо