Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

ВАШЕ СТАВЛЕННЯ ДО НОВЕНЬКИХ В КОЛЕКТИВІ

Новачкам дуже часто буває непросто в колективі, особливо, коли колектив згуртований і з небажанням зустрічає нових працівників. Отже, їм потрібно передбачити все, аж до дрібниць, як одягнутися, як стати, як сісти, як подивитися, що сказати. Інакше ви можете перетворитися на особу, на яку постійно дивитимуться з неприязню та неохоче запрошувати на спільні посиденьки типу дня народження одного із співробітників, відмічання професійного свята і т. д. Іноді внутрішнє життя колективу нагадує армійське. Спочатку ви новачок, а потім вже новачком стає хтось інший, а ви - “дідом”. І тоді вже можна буде самому познущатися над новеньким співробітником, щоб помститися за своє існування в якості новачка в даній організації.

Ви вже не новачок на роботі? А яке ваше ставлення до новеньких в колективі? Перевірте це за допомогою тесту. На питання тесту відповідайте «так» або «ні».

1. Необхідно пам’ятати, що протягом усього дня новенькі так само оцінюють мене, як і я їх.

2. Потрібно бути дуже впевненим в собі, щоб нав’язувати тему розмови малознайомій людині.

3. Краще не принижуватися до критики нових співробітників і зберігати власну гідність, навіть в тих випадках, коли ви відчуваєте, що ви набагато досвідченіші та розумніші за них.

4. Новенький співробітник, цілком природно, допускає деякі помилки чи недоліки в роботі. Ви вважаєте, що потрібно при всіх його насварити та вказати на допущенні помилки, цим самим підвищуючи свою самооцінку.

5. З усіма новими співробітниками ви завжди намагаєтеся бути дотепним і комунікабельним, щоб справити позитивне враження.

6. Коли новенький представився, а ви не розчули його імені, потрібно попросити повторити його.

7. Ви ніколи не дозволяєте нікому, тим більше новеньким, жартувати над собою. Це приведе до неповаги з їх боку.

8. Завжди потрібно бути насторожі, інакше всі жартуватимуть над вами.

9. Якщо новий співробітник виявився дуже дотепною людиною та прекрасним співрозмовником, то при розмові з ним потрібно або відповідати його рівню, або взагалі не спілкуватися з ним, щоб не потрапити в незручне становище.

10. Коли знаходишся в компанії, потрібно завжди відповідати її настрою.

11. Потрібно завжди допомагати новеньким, раптом потім і вам знадобиться їх допомога.

12. Не варто робити новим співробітникам надто багато послуг, навряд чи вони зуміють оцінити це належним чином.

13. Нехай краще хтось залежить від мене, ніж я від когось.

14. Справжній товариш завжди допомагає друзям у важкій ситуації.

15. Потрібно завжди демонструвати свої переваги новачкам, щоб знали, кого і за що поважати.

16. Якщо новачок, намагаючись завоювати увагу, розповідає старий анекдот, то треба відразу про це йому сказати.

17. Якщо хтось розповідає старий анекдот, то вихована людина посміється над ним, як над вперше почутим.

18. Якщо новачок, бажаючи завоювати вашу увагу та прихильність, запрошує ввечері відмітити перший робочий день у найближчому кафе, а ви маєте абсолютно інші плани, то краще сказати, що ви захворіли, ніж назвати справжню причину.

19. Справжній друг завжди вимагає жертвувати заради нього своїми інтересами.

20. Не варто наполегливо відстоювати свою думку, якщо зустрічаєш опір.

За кожну вірну відповідь додайте собі по 5 балів. Правильні відповіді: “так” - 6, 13, 14, 20; “ні” - усі інші.

РЕЗУЛЬТАТИ ТЕСТУ

Від 85 до 100 балів: можете поставити собі “п’ятірку”. Значить, в оточуючих вас людей, у тому числі й новачків, ви будете заслужено користуватися повагою та любов’ю.

Від 75 до 80 балів: ваша оцінка - “чотири”. Ви іноді буваєте занадто нетерпимі по відношенню до новачків, а через це і до вас не відчувають особливо теплих почуттів.

Від 65 до 70 балів: Вашу поведінку можна оцінити на “задовільно”. Ваше ставлення до оточуючих потрібно змінити. Воно дуже строге й нетерпиме.

Менше 60 балів: справи ваші зовсім погані. Ви не те що б не користуєтесь любов’ю та повагою в колективі, вас просто не люблять, а деякі навіть ненавидять. Терміново змініть своє ставлення до колег і особливо до новачків.

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо