Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

ЯК ПЕРЕСТАТИ ВІДКЛАДАТИ ВСЕ НА ПОТІМ

З відкладанням справ на потім кожен з нас знайомий не з чуток. Більшість навіть здатна мужньо визнати, що час від часу ми навмисно відтягуємо прийняття важливого рішення, здатного вплинути на наше життя. Це може бути похід до стоматолога, велике чи маленьке завдання, яке потрібно виконати, чи банальне прибирання в квартирі. Сьогодні ми постараємося з’ясувати, в яких ситуаціях слід бути насторожі, та що може допомогти в боротьбі проти цієї невигідної для людини якості.

1. Визначите, чи дійсно необхідно це робити.

Можливо, причина криється у відсутності вагомої причини, щоб почати діяти. В подібних ситуаціях потрібно, в першу чергу, підійти до оцінки майбутнього завдання критично: навіщо витрачати час на те, що рішуче не до душі, якщо є багато інших завдань, виконання яких принесе вам задоволення?

2. Проведіть невелику “розвідку боєм”.

З’ясувавши, які завдання знаходяться в стані простою, візьміть одне з них і виконайте невелику його частину, щоб зрозуміти рівень складності виконання. Спираючись на враження, отримані в процесі, прийміть рішення, чи потрібна вам допомога.

Частенько ми перевантажуємо себе думками про те, як багато справ необхідно встигнути втілити в життя, а потім не можемо зрушитися з місця, уявляючи собі нескінченний список завдань. Їх багато, а виконавець один. Такий підхід є свідомо неправильним. А що коли приділити виконанню завдання, скажімо, 15 хвилин або півгодини? Цілком імовірно, що ви увійдете до смаку, тим самим зрушивши з мертвої точки.

3. Прислухайтеся до себе. І зробіть навпаки.

Кращі відмовки: “зроблю завтра” та “щось не хочеться”. Якщо в душі ростуть бунтівні настрої, боротися з ними потрібно рішуче та жорстко. Адже якщо нічого не робити, що станеться далі? Правильно, нічого. Отже, перш, ніж взятися за те, чого ніяк не уникнути, спробуйте налаштуватися на новий лад.

4. Порядок - передусім.

Ваше оточення може з успіхом як сприяти вашому бажанню відкладати все на потім, так і допомогти у боротьбі з ним. Швиденько оглянете ваш робочий стіл, кімнату чи будь-яке інше місце, де вам належить працювати. Напевно не все навколо вас знаходиться в стані ідеального порядку, тому знайдіть сили, щоб прибратися: позбавтеся від сміття, розставте все по своїх місцях. До речі, після невеликого прибирання і думається легше. Переконайтеся в цьому самі.

5. Не дозволяйте собі бути жертвою обставин.

Ви не замислювалися, чому вираз “бути жертвою обставин” такий популярний? Чому розповіді невдах слухають натовпи співчуваючих? Відповідь проста: люди хочуть бути впевненими, що завжди є ті, хто слабкіший, невдачливіший, нещасні-ший, ніж вони самі. Почніть мислити продуктивно: копання у власних проблемах не допоможе в пошуку рішень.

6. Розкажіть комусь про своє важливе рішення.

Такою людиною може стати ваш партнер по бізнесу, дружина чи кращий друг. Озвучте цій людині свої наміри, позначивши ключові моменти, дати і терміни виконання. Попросіть її проконтролювати вас.

7. Вчіться зосереджуватися за короткий строк.

Якщо хочете бути успішним, вчіться керувати своїм часом. Починайте з малого: привчайтеся бути зібраним протягом невеликих відрізків часу, які потрібні для виконання того чи іншого завдання. Опанувавши цю техніку досконало, ви зможете приступити і до довгострокового планування.

8. Візуалізуйте мету.

Уявляйте успіх. Візуалізація - потужний інструмент для досягнення мети. Вже не раз було доведено, що цей прийом діє та мотивує нас на успіх. Погляд в майбутнє сприяє концентрації уваги на кінцевій меті, а також на тому, як її досягнення відіб’ється на якості вашого подальшого життя. Створіть собі “дошку бажань”, якщо хочете досягти успіху якнайшвидше.

10. Створіть собі трохи проблем.

Річ у тому, що страждання та різні прикрощі також є джерелами мотивації: почуття невлаштованості штовхає нас вперед, і ми змінюємо роботу, переїжджаємо, вчимося чому-небудь новому. Дійшовши до певної точки усвідомлення ситуації, яка не подобається, нормальна людина починає діяти. Так от, якщо ви все ще сидите на місці та вважаєте, що краще не думати про проблему, значить, вас все влаштовує.

11. Терміни повинні бути чітко визначеними.

Призначити терміни займає від сили півхвилини, а на виконання можуть піти тижні чи місяці. Що робити? Давайте мислити стратегічно: уявіть собі, що в покарання за зрив робочого графіку ви будете позбавлені можливості, скажімо. пити каву протягом місяця! Не дуже радісна перспектива, чи не так?

12. Оголосіть війну перфекціонізму.

Спочатку звернемося до визначення. Перфекціонізм - це переконання, що обов’язково потрібно досягти найкращого результату. Здавалося б, нічого поганого, але, роздумуючи в подібному ключі, ми нескінченно віддаляємося від справжньої мети, яка полягає в тому, щоб зробити справу. А намагаючись зробити її якнайкраще, ви безліч разів переробляєте одне й те ж саме, замість того, щоб просуватися вперед.

12. Не забувайте заохочувати себе.

Буває, що нам бракує нагороди за справу, виконану з успіхом. Не можна забувати про заохочення, адже це одне з найсильніших джерел мотивації. Ось чому так важливо святкувати свої перемоги. Влаштуйте позачерговий вихідний, порадуйте себе покупкою, про яку давно мріяли, відчуйте радість тріумфу!

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо