Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

ЯК ПОВОДИТИСЯ НА НОВІЙ РОБОТІ З КОЛЕГАМИ

Не секрет, що, приступивши до роботи в новій компанії, ви перший час знаходитиметеся під особливо пильною увагою керівництва, завдання якого - переконатися, що, вибравши вас, воно не помилилося. Потрібно бути готовим показати себе з найкращого боку.

Мова піде про те, як влитися в колектив, адже для хорошої компанії він має бути як один організм, члени якого згуртовані та підтримують один одного. Хоча люди там можуть бути дуже різні і за характером, і за ставленням до роботи. З ким же з них варто входити у ближчий контакт, а з ким триматися на відстані? Адже, вибираючи друзів, ми тим самим говоримо про себе, і повірте, що для розумного керівника ваш вибір не залишиться непоміченим.

Один німецький генерал ділив усіх своїх співробітників на 4 категорії:
• розумні та ледачі;
• не розумні та працелюбні;
• розумні та працелюбні;
• не розумні та ледачі.

Найнебезпечнішою для колективу він вважав групу “не розумних і працелюбних”. Їх він пропонував відразу ж звільняти, оскільки рано чи пізно це все одно доведеться зробити. І дійсно, якщо замислитися, то неприємності від активності цієї категорії співробітників – найреальніші та найбільші. Повірте, такі люди, якщо керівник, звичайно, сам не такий, стоять першими в списку на звільнення. Тому, входячи з ними у близький контакт (піти пообідати, сходити на перекур, поїхати разом додому), ви моментально зараховуєтеся до тієї ж категорії. Краще для вас - триматися від них якнайдалі.

Найперспективнішою категорією генерал вважав “розумних і ледачих”, і саме їх рекомендував просувати на найвищі посади. Саме такі “лінивці” роблять прогрес. Вони здатні бути незворушними більше за інших, і тому їх рішення завжди найбільше зважені. Без сумнівів, це майбутні керівники компанії. Мабуть, не варто пояснювати, що вас чекає при наявності дружніх стосунків з ними.

Найбільша група співробітників у будь-якій організації - це “не розумні та ледачі”. Від спілкування з ними вам не буде зовсім нічого. Єдине застереження: довго спілкуючись з ними, ви дуже ризикуєте стати такими ж, тому будьте обережними.

Остання категорія - “розумні й працелюбні”. Якщо ви зустрінете їх, вам дуже поталанило, оскільки вони складають дуже маленький відсоток від загальної маси. Цінуйте знайомством з ними, а можливу дружбу вважайте як найбільший подарунок долі. Закон подібності властивостей ніхто не відміняв. Такими, як ми є, зробило нас суспільство. Вибираючи його свідомо, тобто підставляючи себе під вплив людей розумних і працелюбних, ми маємо можливість змінитися в кращу сторону найшвидшим способом.

Отже, висновок з усього вищесказаного: на новій роботі в процесі спілкування і спостереження поділіть усіх співробітників спочатку на дві категорії - розумні та нерозумні. Потім кожну з них поділіть на працелюбних і ледачих. З ким і як себе поводити, ви тепер ясно знаєте. Удачі у виборі правильних знайомств!

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо