Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

ЯК ВІДКРИТИ КОМІСІЙНИЙ МАГАЗИН?

Торгівля завжди вважалася і вважається одним з кращих типів бізнесу. На відміну від виробництва, де потрібна велика кількість співробітників, верстати, механізми, витратні матеріали та виробничі площі. Все що потрібне для початку торгівлі - це торгова точка (намет, магазин, площа в торговому центрі) й товар. Найголовніше тут - знайти ту саму нішу, де ви зможете знайти велику кількість постійних покупців.

Сьогодні ми розповімо вам, як відкрити комісійний магазин. Подібні торгові заклади продають товари, які були у вжитку, за дуже привабливими для населення цінами. При цьому постачальниками товарів є самі жителі міста. Треба сказати, що комісійні магазини існують у нас в країні ще з часів Радянського Союзу. Але й сьогодні вони залишаються актуальним і перспективним бізнесом, який приносить своїм власникам непогані прибутки.

Людьми завжди в якійсь мірі керувала жадність і бажання отримати щось за меншою ціною. Хтось хоче купити мобільний телефон за 100 грн., хтось бажає мати модну футболку за 20 грн., а хтось не проти придбати старі меблі в 10 разів дешевше, ніж нові. Це все ваші клієнти!

Схема роботи комісійного магазину

Тут усе просто й прозоро. Ваша мета - продати чужі товари і отримати певний відсоток від їх вартості. Як правило, працює схема: чим дорожчий товар, тим менший відсоток ви за нього отримуєте. Таким чином, у вас з’являється інтерес продавати не лише дорогі, а й дешеві речі. Природно, ви як власник комісійного магазину, маєте право встановити будь-яку процентну ставку. Вона може бути єдиною для усіх товарів. Але вищезгадана схема, за словами експертів, непогано себе зарекомендувала в сфері комісійної торгівлі.

Люди, які надаватимуть товари для вашого магазину, називаються комітентами. Як правило, товар поміщається на вітрину магазину на певний термін. Найчастіше - від 1 до 3 місяців. Хоча, звичайно ж, ви можете варіювати ці терміни на власний розсуд. Якщо впродовж “продажного періоду” товар все ще залишається на полиці, його повертають власникові (при цьому, іноді, з власника береться відсоток за зберігання у розмірі 3-5% від вартості товару).

Якщо ж товар продається, то комітент повинен заповнити спеціальний договір про передачу прав на свій товар покупцеві. Ви, як власник магазину повинні чітко стежити за дотриманням усіх зобов’язань, як з боку колишнього, так і майбутнього власника товару. Саме тому, фахівці радять усі операції фіксувати на папері, заповнюючи всі необхідні (заздалегідь підготовлені) бланки. Для їх підготовки найкраще скористатися послугами кваліфікованого юриста.

Де відкривати комісійний магазин?

Важливе значення, як і у випадку з будь-яким іншим магазином, має його розташування. Тільки тут все трохи не так. На відміну від, наприклад, власника магазину модного одягу, вам не обов’язково орендувати величезну площу в найдорожчому і багатолюдному районі міста або у великому торговому центрі.

Для комісійного магазину досить невеликого приміщення 40-50 квадратних метрів. Розташовуватися магазин може в спальному районі міста чи на околиці, де комерційна нерухомість не представляє великого інтересу для більшості бізнесменів і має досить низькі орендні ставки. Знову-таки повторимося, велику роль грає бажання людей купити товар за низькою ціною. І за таким товаром (у ваш магазин) люди будуть готові їхати на інший кінець міста.

Чим торгувати?

Площа магазину також залежить і від товарів, якими ви будете в ньому торгувати. Існує декілька типів комісійних магазинів. Найпоширеніші універсальні магазини, в асортименті яких є найрізноманітніші товари - від побутової техніки та одягу, до іграшок і книг. Природно, для продажу одягу чи побутової техніки потрібне досить просторе приміщення, тоді як для торгівлі мобільними телефонами досить невеликої кімнати, площею 15 кв. метрів.

Відкривати вузькоспеціалізований чи універсальний магазин - вирішувати вам. Перший тип легше виділити на фоні конкурентів, а другий здатний зібрати, набагато більшу аудиторію покупців.

Де взяти товар для комісійного магазину? Товари надаватимуть вам жителі вашого міста. Звичайно ж, ніхто не працюватиме з вашим магазином, поки ви про нього не розкажете. Найкращий спосіб - дати рекламу в популярній міській газеті. Можливо, це буде не просто лаконічне оголошення, а ціла стаття, присвячена магазину, що відкрився. І довіри до такої реклами буде більше, і шанси, що її помітять ваші потенційні партнери збільшаться.

Після того, як перші товари з’являться на полицях вашого магазину, можна починати торгівлю.

Стартові витрати

Тепер прийшов час підрахувати стартові витрати, необхідні для відкриття комісійного магазину. Сюди входять наступні пункти:

• оренда торгової площі - від 20 кв. м;

• устаткування - маються на увазі різні вішалки, полиці, стелажі, манекени, вітрини та інші;

• зарплата продавцеві;

• витрати на рекламу. Залежно від ЗМІ, вартість оголошення може відрізнятися в десятки разів. Однак у більшості міст є газети безкоштовних оголошень. Цей варіант також не слід випускати з уваги, тим більше що він не вимагає витрат:;

• витрати на складання всіх необхідних бланків.

Скільки можна заробити?

В середньому, ваш прибуток складатиме від 15% від обороту торгової точки.

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо