Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

ЯК ВІДКРИТИ ПЕРУКАРНЮ?

Перукарські послуги потрібні завжди, недарма вони входять в ряд послуг першої необхідності. В даних послугах має потребу практично все населення. Тому бізнес-ідея відкриття своєї перукарні дуже популярна серед малого бізнесу. Звичайно, незважаючи на всі плюси, цей бізнес не є ідеальним, у ньому, як і в будь-якому іншому, є свої мінуси та специфічні труднощі.

Для відкриття перукарні потрібні три складові: бажання, терпіння та гроші. При наявності фінансів можна відкрити прибутковий салон навіть без досвіду в цій сфері. Існують консалтингові компанії, які допомагають відкрити перукарню, починаючи з консультування, проектування та закінчуючи відкриттям салону. Цей варіант ідеальний, якщо у вас є достатньо грошей, але більшість підприємців починають малий бізнес при наявності невеликих фінансових ресурсів. Таким людям буде корисна інформація про те, як відкрити перукарню своїми силами, без досить великих витрат.

Перед тим, як приступити до активних кроків з відкриття перукарні, потрібно вивчити як можна більше інформації на цю тему. Черпати інформацію можна з тематичних журналів, книг, можна відвідати галузеві виставки чи знайти інформацію в Інтернеті. В обов’язковому порядку необхідно по знайомитися із законодавчою базою, що регулює роботу перукарень та відвідати якомога більше діючих перукарень, помічаючи ці каві моменти, які можна буде використовувати в своїй роботі. Після того, як перші уявлення про робо ту перукарні сформовані, можна рухатись далі.

При виборі приміщення зверніть увагу на комунальні та електричні мережі. Деякі приміщення можуть не підійти під перукарню за технічними параметрами. Важливо, щоб приміщення відповідало вимогам СЕС та пожежного нагляду, інакше можна найняти чи купити площу, а ось відкрити перукарню в цьому приміщенні вам не дозволять.

Метраж підходящого для перукарні приміщення буде залежати від кількості передбачуваних робочих місць. Рекомендована площа на одне робоче місце 5-6 кв. м. Крім робочої зони, повинна бути ще зона очікування, невелике приміщення для персоналу, санвузол.

Для того щоб вдало розташувати всі зони потрібно створити технологічний проект майбутньої перукарні, в цьому проекті мають бути розраховані та сплановані всі зони салону.

В більшості випадків у вибраному приміщенні потрібно провести ремонт. Внутрішньому дизайну варто приділити пильну увагу. Клієнт від відвідування салону повинен отримувати позитивні емоції. Щоб відвідувач повірив, що, вийшовши з перукарні, в нього буде якісна зачіска, сама перукарня повинна відповідати деяким стандартам краси. Іншими словами, в брудну, незручну, без смаку обставлену перукарню, клієнти ходити не захочуть.

Від майстрів-перукарів також залежить дуже багато чого. Якщо власник не хоче залишитися з клієнтами, яким все одно як їх стрижуть, головне, щоб дешево, слід підбирати гарний персонал. Важливий також зовнішній вигляд самого майстра. Хороший майстер завжди повинен бути з акуратною зачіскою, щоб викликати довіру в клієнтів.

Шукати персонал можна в профільних навчальних закладах, даючи оголошення в друковані видання, в Інтернет або звернувшись в агентство з підбору персоналу.

Зазвичай крім перукарів і майстрів з манікюру в салоні працює адміністратор, який приймає гроші, записує та розподіляє клієнтів, веде облік.

Схему зарплати персоналу краще скласти з двох частин: постійної (оклад) і змінної (відсотки від виручки). Найчастіше використовується система оплати, де постійна частина невелика, а от відсотки від виручки досить вагомі. Це робиться для того, щоб у працівника була мотивація більше працювати й заробляти.

Потрібно з самого початку встановити зручний графік роботи перукарні. Також потрібно визначитися з графіком роботи майстрів. Краще зробити плаваючий графік, так як цілий робочий день мало хто з майстрів зможе продуктивно відпрацювати.

Вкладені в перукарню гроші зазвичай окупаються за 2-3 роки, але бувають і дуже вдалі проекти, які окупаються за 1 рік.

Обладнання для перукарень потрібно не дуже багато, але не забувайте, що воно повинно бути якісним. Використовувати потрібно лише професійне обладнання, спеціально призначене для салонів, тому що звичайне побутове обладнання не розраховане на великі навантаження і буде постійно виходити з ладу. При цьому потрібно виходити з оптимального співвідношення ціна-якість. Але економити на зручності клієнтів однозначно не потрібно. Меблі також не обов’язково купувати чи замовляти дорогі, головне в меблях - це функціональність, і щоб вони вдало вписувалася в інтер’єр. Найкраща реклама для перукарні — це «сарафанне радіо». Якщо ви відкрили хорошу перукарню, з часом чутки про вас рознесуться на весь мікрорайон, особливо серед жіночої аудиторії. Така реклама найдешевша, але вимагає часу та великої роботи.

Для досягнення швидкого результату можна використовувати кілька варіантів, розповсюдження листівок по поштових скриньках довколишніх будинків і рекламу в районній газеті. При плануванні такої рекламної компанії слід врахувати, що в рекламі бажано вказувати про знижку пред’явнику оголошення.

Нічого нового в перукарському бізнесі придумати не можна, але відрізнятися від конкурентів бажано. Тому доведеться зайнятися втіленням в життя приємних і зручних для клієнтів дрібниць, які будуть відрізняти ваш салон від конкурентів. Що ж можна запропонувати клієнтам, окрім якісних послуг і хороших, привітних майстрів?

Дуже важливі для клієнтів такі параметри:
• можливість запису по телефону;
• кондиціонер;
• зручні місця для очікування;
• телевізор;
• свіжі журнали;
• приємний музичний фон;
• цікаве оформлення, живі квіти, плакати і т.д.

Як ви бачите із статті, відкрити перукарню не так легко, як могло здатися на перший погляд, набагато простіше відкрити магазин, але рентабельність і стабільність перукарського бізнесу вища, ніж у торгівлі. Хто зможе пройти всі труднощі і в підсумку відкрити свою перукарню, має всі шанси отримати невеликий надійний бізнес.

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо