Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

ЯКИЙ У ВАС СТИЛЬ СПІЛКУВАННЯ?

Перше враження про людину дуже важливе - як правило, воно безпомилкове і надалі вас будуть сприймати за асоціаціями, які виникли при першій зустрічі. Особливо важливі ваша тактовність і впевненість у собі в діловому спілкуванні. Дізнайтеся, що думають про вас оточуючі та який «ярлик» вам встигли повісити: «злюка», «добряк» чи «жартівник». Спробуйте подивитися на себе з боку. Отже, зосередьтеся, і дайте відповіді на наступні питання.

1. Що найчастіше стає головною причиною ваших конфліктів з колегами?
а) їх некомпетентність у роботі;
б) їх нестерпний характер;
в) моя надмірна емоційність.

2. Чи намагаєтеся ви знайти компроміси та погодитися з колегою після чергового конфлікту?
а) завжди;
б) рідко;
в) ніколи.

3. Як ви поводитеся в конфліктній ситуації з колегою чи начальником?
а) нервую;
б) розмовляю на підвищених тонах, але не опускаюся до образ;
в) зберігаю повний спокій і холоднокровність.

4. Начальник - завжди правий?
а) у більшості випадків – так;
б) не завжди;
в) майже ніколи.

5. Уявіть, що люди – це шахові фігури. З якою фігурою ви можете себе асоціювати?
а) пішак;
б) кінь;
в) король.

6. Що ви думаєте про колектив, в якому працюєте?
а) доброзичливий;
б) з більшістю добре спілкуюся;
в) я про нього взагалі не думаю.

7. Що вам завжди важко дається в роботі?
а) виступати з доповіддю;
б) вести ділові переговори;
в) «прислужувати» начальнику.

8. Як ви відреагуєте, якщо вам запропонують вигідну, але дуже відповідальну посаду?
а) буду довго вагатися;
б) погоджуся, але з побоюванням;
в) відразу погоджуся.

9. Яке з цих бажань вам найближче?
а) стати багатим;
б) стати невидимкою;
в) навчитися літати.

10. Як ви реагуєте, коли хтось із колег бере щось з вашого робочого столу без дозволу?
а) спокійно;
б) прошу попереджати;
в) примушу повернути і вибачитись.

Тепер подивіться, яких варіантів відповіді у вас найбільше.

Якщо у вас переважають відповіді А: вас люблять і колеги, і керівництво. Вас легко можна назвати і душею колективу, і найуважнішою людиною в офісі, і хорошим співробітником. Але будьте обережні: дружелюбність не всіх ваших колег щира. Просто багато хто з них просто взяв за правило користуватися вашою відкритістю та невмінням відмовляти. В конфліктних ситуаціях ви найчастіше програєте і здатні визнати свою провину, навіть якщо в цьому немає необхідності. Постарайтеся бути трохи жорсткішим і впевненішим в собі.

Переважають відповіді Б: вас поважають і багато хто ставиться доброзичливо, але при цьому зберігають якусь дистанцію. Адже всі відмінно знають, що в потрібний момент ви зможете постояти за себе. Вас вважають врівноваженою та цікавою в спілкуванні людиною. Але ви не поспішайте дружити з усіма підряд. Ви вкрай рідко стаєте ініціатором конфліктів з колегами і начальством, але при цьому вмієте дати здачу.

Переважають відповіді В: у вас, напевно, дуже багато прізвиськ, тому що колеги постійно обговорюють вас за спиною. Вас боїться весь офіс, включаючи керівництво. Але начальство вас цінує як компетентного співробітника, тому легко миритися з «труднощами» вашого характеру. Ви - природжений лідер. В спілкуванні завжди дотримуєтесь своїх принципів і не втрачаєте можливість підколювати чи навіть принижувати своїх колег. Будьте обережні! Так ви ризикуєте залишитися без друзів і союзників на роботі.

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо