Кадрова служба
 
назад до ЗМІСТУ  

ЛИШЕ 2% УКРАЇНЦІВ ОТРИМУЮТЬ ЗВОРОТНИЙ ЗВ’ЯЗОК ВІД ПОТЕНЦІЙНОГО РОБОТОДАВЦЯ

Зворотний зв’язок від роботодавця дуже важливий для претендентів, оскільки більшість з них не наважуються самі проявити ініціативу. Проте, роботодавці не дуже поспішають надати зворотний зв’язок кандидатам, навіть після проведених співбесід. Наскільки велика різниця між очікуваннями і тим, що є насправді - читайте в нашому огляді.

За результатами опитування, проведеного порталом rabota.ua, 79% респондентів відмітили, що для них важливо отримувати зворотний зв’язок від роботодавця у вигляді відповіді на відправлене резюме. Для 18% респондентів це швидше важливо, ніж не важливо, і лише для 3% українців така відповідь не має ніякого значення.

При цьому лише кожен десятий українець неодмінно зателефонує своєму потенційному роботодавцеві, якщо не дочекається відповіді на надіслане резюме. 70% українців вважають необхідним самостійно зателефонувати по вказаному у вакансії телефону лише при певних обставинах, наприклад, у випадку високої зацікавленості в цьому робочому місці. Кожен п’ятий українець не зробить зворотний дзвінок HR-менеджеру ні за яких обставин.

41% опитаних заявили, що після співбесіди роботодавці не повідомили їх про відмову. Ще 44% респондентів сказали, що дуже рідко діставали відмову в працевлаштуванні по телефону або електронним листом - найчастіше про відмову свідчить відсутність подальшої ініціативи з боку роботодавця, на інтерв’ю до якого ходив претендент. Лише 2% українців завжди отримують повідомлення від потенційного роботодавця у вигляді електронного листа чи по телефону.

Після особистого інтерв’ю українські претенденти виявляються рішучішими та телефонують HR-менеджеру, щоб дізнатися про свою долю, в третині випадків, а ще в 55% випадків претендент готовий зробити зворотний дзвінок залежно від обставин. 13% українців не зателефонують самостійно своєму потенційному роботодавцеві навіть після співбесіди.

назад до ЗМІСТУ  
     
Інфо